Factors that influence oral fluency in advanced learners in the Stair Way to English Program at UCA

Miranda Perez, Maria Fernanda (2016) Factors that influence oral fluency in advanced learners in the Stair Way to English Program at UCA. Other thesis, Universidad Centroamericana.

[img]
Preview
Text (ucani4868.pdf)
UCANI4868.pdf - Published Version
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (542kB) | Preview

Abstract

Estudio que tuvo como propósito, identificar los factores que influyen en la fluidez oral de estudiantes adultos, que cursan el Nivel XII del programa sabatino de inglés ofrecido por la Universidad Centroamericana; a fin de conocer las barreras que tienen los alumnos y proporcionar soluciones.

Item Type: Thesis (Other)
Additional Information: tutor Priscilla Aleman
Uncontrolled Keywords: Adquisición de segundo lenguaje, Métodos de enseñanza, Planes de estudio, Enseñanza bilingüe
Subjects: 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo > 428 Uso del inglés estándar
IV. Educación y cultura ciudadana
Divisions: Tesis de Pregrado > Facultad de Humanidades y Comunicación > Licenciatura en Enseñanza de Inglés como Lengua Extranjera
Depositing User: Galina Nesmeyanova
Date Deposited: 30 Oct 2017 22:30
Last Modified: 30 Oct 2017 22:30
URI: http://repositorio.uca.edu.ni/id/eprint/4441

Actions (login required)

View Item View Item